دوره آموزشی تغذیه بالینی پیشرفته (مجازی)

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۳۰۰۰۰۰۰۰

Advance Corse in Clinical Nutrition (virtual)

مقدمه

مطالعات متعددی شیوع سوء تغذیه و عدم کفایت تغذیه ای را در بیمارستان های کشور بالا نشان داده اند. بر اساس ” سیاست های اجرایی و ضوابط بخش تغذیه در بیمارستان های کشور” در مورد بیماران بستری در بیمارستان، بیماران مبتلا به دیابت،فشــار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی، ســرطان ها، سوختگی، سکته، نارســایی حاد کلیه، همودیالیز، سیروز کبدی، پیونداعضاء، زخم بستر، سوء تغذیه و ســوء جذب، بیماری های نورولوژیک منجر به اختلال بلع، جراحی شکمی، پنومونی، بیماریانسدادی مزمن ریه، بیماران بســتری در بخش مراقبتهای ویژه، ضربه  به ســر یا ناتوانی در تغذیه دهانی به هر دلیل، نیازمند مراقبت های تغذیه ای هستند. انجام حمایت های تغذیه ای مناسب نیازمند کسب تخصص و مهارت های بالینی لازم توسط دانش آموختگان رشته تغذیه می باشد.

جهت بهبود وضعیت تغذیه بیماران بستری لازم است دانش اموختگان رشته تغذیه که به عنوان پرسنل بخش تغذیه در بیمارستان ها فعالیت می کنند از دانش و  مهارت لازم در این زمینه برخوردار باشند.

دوره تغذیه بالینی پیشرفته با هدف آموزش علمی تغذیه بیمارستانی طراحی شده، و دوره ای است با رویکرد جامع جهت ارتقای علمی برای کارشناسان تغذیه، کارشناسان ارشد تغذیه، دکترای تخصصی تغذیه که تمایل دارند در زمینه مراقبت های تغذیه بیمارستانی فعالیت داشته باشند. این دوره برای دانش آموختگان رشته تغذیه به منظور کسب دانش لازم، جهت بررسی و رفع نیازها و ارائه مراقبتهای جامع تغذیه ای به بیماران درنظرگرفته شده وکلیه سطوح مراقبتی شامل غربالگری، ارزیابی و درمان تغذیه ای را در بر می گیرد.

کلیات این برنامه بر اساس دوره پیشرفته تغذیه بالینی انجمن تغذیه بالینی اروپا (ESPEN) و دوره های بین المللی Life Long Learning می باشد.

ارائه گواهی معتبر

پس از مشاهده کامل ویدیوها می توانید در انتهای بخش محتوی در آزمون دوره شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی درخواست صدور گواهینامه دوره بدهید. گواهی معتبر دوره به صورت کتبی از طرف انجمن و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای شما صادر و پست خواهد شد. حد مجاز شرکت در آزمون ۳ بار می باشد و اگر طی ۳ بار شرکت در آزمون قبول نشوید دیگر اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

برگزار کنندگان دوره:

  • انجمن تغذیه بالینی
  • انجمن تغذیه ایران شعبه خراسان رضوی
  • دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گروه هدف:

  • رده های تغذیه دارای نظام پزشکی تغذیه
  • فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی علوم تغذیه (دارای شماره نظام تغذیه)
  • دانشجویان مقاطع کارشناسی علوم تغذیه، کارشناسی ارشد رشته های  علوم تغذیه، تغذیه بالینی، تغذیه در بحران و حوادث، تغذیه جامعه و علوم بهداشتی در تغذیه و دکتری تخصصی علوم تغذیه

هزینه دوره

  • ثبت نام آزاد:۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
  • ثبت نام با تخفیف انجمن تغذیه بالینی و انجمن تغذیه ایران(اتا): ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال
  • ثبت نام با تخفیف دانشجویی: ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال

شیوه دریافت تخفیف در هزینه ثبت نام

در صورت عضو بودن در انجمن تغذیه بالینی ، انجمن تغذیه ایران (اتا) و دانشجو بودن پس از ایجاد حساب کاربری مدارک خود را به آدرس ایمیل clinicalnutrition.ir@gmail.com ارسال نمایید در صورت دریافت ایمیل تایید مدارک تخفیف به صورت اتومات برای شما اعمال خواهد شد سپس به حساب کاربری خود وارد شده و با انتخاب دوره مورد نظر (مروری بر محصولات) ،فرایند خرید خود را به مبلغ پایین تر تکمیل نمایید. در صورتی که خرید را قبل از تایید اکانت کاربری خود انجام دهید با مبلغ ثبت نام آزاد پرداخت انجام خواهد شد. (حداکثر زمان انتظار برای تایید مدارک و اعمال تخفیف یک هفته می باشد در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکل با شماره ۰۵۱۳۷۱۱۲۶۳۳ تماس حاصل فرمایید)
مدارک قابل قبول: تصویر کارت دانشجویی معتبر ، تصویر کارت عضویت در انجمن های ذکر شده و در صورت نداشتن کارت، ارسال گواهی معتبر از طرف انجمن یا دانشگاه خطاب به انجمن تغذیه بالینی

راهنمای دسترسی به دوره

پس از خرید شما برای استفاده از کلاس‌ها به دو شیوه می‌توانید عمل کنید.

شیوه اول: با استفاده از وب سایت

شما از همین برگه و با کلیک بر روی درس‌ها به آسانی به کلاس‌ها دسترسی خواهید داشت و هر زمان که بخواهید می‌توانید از طریق وب سایت و به صورت آنلاین ویدیو‌های کلاس‌ها را مشاهده نمایید.

شیوه دوم: اسپات پلیر

برای تماشای آفلاین ویدیو‌ها و ذخیره‌ آنها در رایانه، موبایل و تبلت می‌تواند به آسانی از لینک‌های زیر نرم‌افزار مخصوص پلتفرم خود را دانلود و کد لایسنس دوره که پس از خریداری دوره در پروفایل کاربری شما قابل مشاهده است را در نرم افزار کپی کنید. نرم افزار به شما امکان دانلود ویدیوها و ذخیره‌ آن‌ها روی دستگاه شما را فراهم خواهد کرد.

محتوای دوره

غربالگری و ارزیابی تغذیه ای
سوء تغذیه بیمارستانی
اصول رژیم درمانی
تغذیه دهانی و روده ای
تغذیه در بیماریهای کلیوی
تغذیه در جراحی
تغذیه وریدی
سوء تغذیه اطفال
تغذیه درمانی پزشکی در دیابت و دیابت بارداری
تغذیه در ICU
اصول تنظیم آب و الکترولیت
تغذیه درمانی در سوختگی
تغذیه در کودکان بستری
تغذیه درمانی در بارداری و شیردهی
تغذیه درمانی پزشکی در سرطان
تغذیه در چاقی
تغذیه درمانی پزشکی در بیماری های کبدی
تغذیه درمانی پزشکی در بیماری های پانکراسی
اسکرول به بالا